29.7.2021
Seinäjoen Ess Autotalossa toimivassa S-Etuhuollossa pidetään huolta siitä, että asiakas on aina mekaanikon kanssa samalla huoltokirjan sivulla. Jälkimarkkinointipäällikkö Ari Harju korostaa, että S-Etuhuolto on matalan kynnyksen autohuolto, jonne uskaltaa tulla, vaikka oma auto-osaaminen loppuisi lasinpesunesteen täyttöön:
— Meillä kaikki huoltotyöt käydään asiakkaan kanssa läpi ja kaiken ytimessä on yhteisymmärrys. Jos huollossa tulee eteen ikävä yllätys, olemme asiakkaaseen yhteydessä ja hänen kanssaan sovitaan, kuinka toimitaan. Monet asiakkaat haluavat myös hoitaa tietyn osan huollosta itse ja silloin sovimme, mihin asiakkaan omat rahkeet riittävät ja mitä me hoidamme.
Kaikki automerkit ovat enemmän kuin tervetulleita S-Etuhuoltoon ja kaikissa huolloissa noudatetaan kunkin automerkin omaa huolto- ohjeistusta. Autotalon omien merkkien, Peugeotin, Hyundain, Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin lisäksi merkkihuollon piiriin kuuluvat Citroën ja Chrysler.
— Aiemmin autoja täytyi huollattaa merkkihuollossa, jotta auton takuu säilyisi, mutta nykyään auton voi huollattaa muuallakin, kunhan huolloissa noudatetaan automerkin omia ohjeistuksia.
Valtaosa huoltotöistä koostuu autojen vuosi- ja määräaikaishuolloista. Vuosihuolto tehdään nimensä mukaisesti kerran vuodessa, määräaikaishuolto taas ajettujen kilometrien mukaan. Jokaiseen huoltoon sisältyy öljyjen vaihto ja muut toimenpiteet määräytyvät automerkin huolto-ohjeen mukaan.
— Vuosi- ja määräaikaishuolloilla ylläpidetään auton kuntoa ja ajoturvallisuutta. Huoltoihin kannattaa suhtautua tunnollisesti, sillä laiminlyönti voi pahimmassa tapauksessa johtaa suuriin korjauskuluihin tai matkan keskeytymiseen, Ari muistuttaa. Kun auto on hyvin huollettu, sen voi viedä huoletta myös katsastukseen. Ess Autotalossa toimii S-Etuhuollon lisäksi Ess Katsastus, josta saa S-Etuhuollon tapaan S-ryhmän bonusta jopa 5 %.
S-Etuhuollossa on käytössä Videocheck-palvelu, jolla autoa huoltava mekaanikko voi lähettää huollosta videotervehdyksen auton omistajalle. Jos autosta löytyy esimerkiksi jokin yllättävä vika, mekaanikko voi lähettää asiakkaalle videoviestin, jossa hän näyttää löytämänsä vian konkreettisesti ja käy läpi sen korjaukseen liittyviä seikkoja ja kuluja.
— Videotervehdys voidaan lähettää myös huollon valmistuttua, jolloin asiakas saa mekaanikolta terveiset esimerkiksi huollon kulusta ja pyynnön noutaa auto. Olemme saaneet Videocheckistä todella paljon hyvää palautetta, sillä asiakkaat eivät usein osaa edes odottaa tällaista palvelua autohuollolta.
Ess Autotalossa alkaa elokuussa mittava remontti, jossa S-Etuhuoltoa ja Ess Katsastusta laajennetaan merkittävästi talon sisällä. Myös asiakastilat päivitetään uuteen uskoon ja kiinteistötekniikka uusitaan.
— Remontti tuo huollolle ja katsastukselle merkittävästi lisää tilaa ja resursseja palvella asiakkaita isommalla kapasiteetilla. Samalla varustaudumme paremmin sähkö- ja hybridiautojen huoltamiseen, sillä niiden määrä tulee lähivuosina kasvamaan. Remontin on tarkoitus valmistua kesäksi 2022 ja sen myötä meistä tulee yksi Seinäjoen suurimmista autohuolloista.
Puhelimitse 010 764 9040 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai osoitteessa www.essautotalo.fi/huollonvaraus/ess-autotalo. Vahvistamme ajankohdan ja toimenpiteet sähköpostitse tai puhelimitse.
Puhelimitse 010 764 9100 (0,0835€/puhelu + 0,1209€/min), osoitteessa www.essautotalo.fi/ess-katsastus tai aja suoraan pihaan.
Teksti: Iida-Maria Lauri, Eepee
Kuvat: Samu Lehtinen, Eepee
20.12.2024 | Tiedotteet
16.12.2024 | Prisma
22.11.2024 | Paikallisia uutisia