Hur kan vi hjälpa dig? På den här sidan hittar du tips, svar på vanliga frågor och kontaktuppgifter till vår kundtjänst och tidsbokning.
Hantera dina kunduppgifter i S-mobil eller på S-användarkontot
Många ärenden är enkla att sköta i S-mobil eller på S-användarkontot. Du kan bjuda in familjemedlemmar till ditt hushåll, skaffa egna S-Förmånskort till dem, hålla koll på ditt bonussaldo, bläddra bland dina elektroniska kvitton, kontrollera och redigera dina kunduppgifter och uppdatera dina kontaktuppgifter.
Du får personlig service på Eepees Ägarkundstjänst och S-Banken-servicepunkterna. Sök upp den närmaste servicepunkten och boka tid i förväg för att undvika köer.
S-Biili är en mobil Ägarkundstjänst- och S-Banken-servicepunkt. I S-Biili kan du sköta ärenden som gäller din ägarkundsrelation och din relation i S-Banken, utan tidsbokning. S-Biili finns på plats på verksamhetsstället kl. 10–17. Du får ett könummer i könummermaskinen som finns i aulan på verksamhetsstället. I maskinen ser du samtidigt hur lång kön är. Kom ihåg att ta med identitetsbevis.