Eepee panostaa hintatason laskemiseen – ylijäämänpalautusta ei makseta
Eepeellä on panostettu hintatason laskemiseen erityisesti S-marketeissa ja Saleissa.
Mikäli osuuskaupan edustajisto päättää maksaa osuuskaupan tuloksesta ylijäämänpalautusta, maksetaan se kerran vuodessa.
Eepee ei maksa ylijäämänpalautusta vuodelta 2025.
Asian on päättänyt Eepeen hallitus ja Eepeen asiakasomistajien vaaleilla valitsema edustajisto on päätöksen hyväksynyt kevätkokouksessaan 29.4.2026.Edustajiston kokousten pöytäkirjat löytyvät sivun lopusta täältä.Päätöksestä toimintakatsauksen tilinpäätösosiossa sivulla 42.Lue uusin toimintakatsauksemme