S-market Lapuan marketpäällikkö Marika Lintula kertoo, että uusi palvelu on lähtenyt liikkeelle hienosti. Hän kehuu saamaansa valmennusta ja uuden palvelun hallittavuutta.
– Olemme pyrkineet pitämään riittävästi tilausikkunoita jo heti startista. Seuraamme koko ajan tilannetta, jotta kaikki varmasti saisivat tilauksensa tehtyä.
S-kaupat.fi -palvelussa on Lintulan mukaan monia etuja. Kun asiakkaat saavat rauhassa tehdä kotona netissä ruokatilauksen, ostoskassiin tulee helpommin myös uutuuksia. Asiakkaat voivat myös päättää, voiko keräilijä korvata tuotteita, jos jokin tuote on loppunut myymälästä. Samalla voi jättää myös tuotekohtaisia toiveita, esimerkiksi “pieniä tomaatteja” tai “saa korvata vain kotimaisilla tuotteilla”.
Tilausta voi muokata tai perua tilausvahvistuksessa ilmoitettuun ajankohtaan asti. Kun haluaa tehdä uuden tilauksen, voi kopioida saman ostoslistan kätevästi suoraan ostoskoriin. Maksuvaraus ja ostosten maksu netissä helpottavat ja nopeuttavat noutopisteellä toimimista.
– Palvelu on osoittanut tarpeellisuutensa myös koronakaranteenien aikana, kun joku tuttu on voinut auttaa noutamalla ostokset. On myös tapauksia, jossa altistunut asiakas halusi, että jätämme ruokatilauksen ulos rappusille ja hän haki ne siitä autolla, Lintula kertoo.
Henkilökunta on pohdiskellut huumorimielellä, että ruoan verkkokauppa olisi myös kätevä juttu helpottaa omaa arkea.
– Ei tarvitsisi sitten työpäivän jälkeen käydä ostelemassa perheelle ruokaa, kun ne ovat kerättynä ja maksettuna valmiiksi, Lintula naurahtaa.
Tervetuloa S-kauppaan, ruokakauppasi verkossa >>
Teksti: Outi Myllymäki, BSTR
Kuva: Samu Lehtinen, Eepee