
Eepees mobila S-Biili
S-Biili är en servicebil som kör runt inom handelslaget Eepees verksamhetsområde. Den parkerar till exempel på S-markets eller Sales gård och där kan ägarkunderna sköta ärenden.
Tidtabell:
Juni kl. 11–13 och 14–17
2.6. Sale Kaskinen kl. 11–13 och 14–16.30
4.6. S-market Ylihärmä
5.6. S-market Koskenkorva
10.6. Sale Töysä
11.6. S-market Ylistaro
12.6. S-market Ilmajoki
13.6. S-market Peräseinäjoki
16.6. S-market Jurva
17.6. Sale Lapväärtti inställd
18.6. Sale Karijoki kl. 11–13 och 14–16.30
23.6. S-market Peräseinäjoki
24.6. S-market Teuva
25.6. S-market Jalasjärvi
30.6. S-market Vimpeli
Juli kl. 11–13 och 14–17
1.7. S-market Soini
2.7. Sale Karijoki kl. 11–13 och 14–16.30
3.7. S-market Isojoki kl. 11–13 och 14–16.30
4.7. S-market Kuortane
7.7. S-market Ähtäri
8.7. S-market Ilmajoki
10.7. Sale Lehtimäki
14.7. S-market Isojoki kl. 11–13 och 14–16.30
17.7. S-market Kauhava
24.7. S-market Soini
25.7. S-market Ähtäri
30.7. S-market Peräseinäjoki
Tjänster i S-Biili
I S-Biili finns en servicepunkt där du kan sätta dig ner och diskutera med en servicemedarbetare och i lugn och ro sköta ärenden som gäller ägarkundsrelationen och din kundrelation i S-Banken.
I S-Biili kan du bland annat:
• Bli ägarkund eller göra ändringar i medlemskapet i handelslaget
• Uppdatera uppgifter om ditt ägarkundshushåll
• Få stöd i användningen av de elektroniska tjänsterna för ägarkunder, till exempel S-mobil
• Få bra tips på hur du får ut mesta möjliga av din ägarkundsrelation
S-Bankens tjänster:
• Öppna konto
• Aktivera och förnya webbankskoder
• Ansöka om S-Lån och S-Förmånskort Visa
• Handledning i användningen av S-mobil och webbanken
• Allmän rådgivning i bankärenden
Kontanttjänster erbjuds dock inte i S-Biili. Däremot går det att göra uttag och insättningar på S-Kontot i kassan på det närliggande verksamhetsstället. När du kommer för att sköta bankärenden behöver du identitetsbevis. Ta med andra ord med dig giltigt pass eller identitetskort. Mer information om identitetsbevis som godtas av S-Banken: S-banken.fi
Det är enkelt att sköta ärenden i S-Biili
Du behöver inte boka tid till S-Biili i förväg. Du får ett könummer i könummermaskinen som finns i aulan på verksamhetsstället, antingen i pappersform eller elektroniskt efter ditt val. I maskinen ser du samtidigt hur lång kön är. Om du väljer elektroniskt könummer får du en notis i din telefon när din tur närmar sig.
Det går smidigt att sköta ärenden i S-Biili: i bilen finns en servicedisk där det finns bekvämt med sittutrymme och även personer med nedsatt rörlighet har beaktats
Obs! Vanligen är köldgränsen för S-Biili -25 grader.
Vanliga frågor
Hur ofta besöker S-Biili respektive ort?
Vi informerar om bilens tidtabell på denna webbplats samt i butikerna på de orter där S-Biili stannar.
Går det att boka tid till S-Biili i förväg?
Det går inte att boka tid till S-Biili i förväg, utan den fungerar med könummer.
Kan personer med nedsatt rörlighet besöka S-Biili?
Ja, alla är välkomna till S-Biili. Det går att ta sig in i S-Biili exempelvis med rullstol via en ramp.
Kan kundernas integritetsskydd och banksekretessen säkerställas när de sköter ärenden i en paketbil?
Ja, det är lika säkert att sköta ärenden i S-Biili som i våra övriga kanaler. Vi tar emot en kund åt gången på ett kontor som har byggts inne i bilen. Där kan vi diskutera personliga ärenden tillsammans med kunden i lugn och ro och på ett säkert sätt.